Grundläggande hantering ingår
Lämnar du in på verkstaden i Hvidovre, erbjuder vi grundläggande hantering i samband med din reparation. I vissa fall måste en utökad felsökning göras.
Reparation av mobil och surfplatta
En reparation kan vara nödvändig i många fall. Vissa reparationer är mer omfattande än andra. Vid inlämning av din enhet på någon av våra verkstäder kommer en kompetent reparatör att felsöka och bedöma vad som behöver göras.
Typiska mobil- och surfplattaproblem där reparation är nödvändig:
- Vattenskador
- Problem med skärmen
- Problem med batteriet
- Andra hårdvaruproblem
Frågor och svar
Var kan jag lämna in min enhet?
Vi har inlämningsplatser och verkstäder på många platser på Sjælland. Se översikten här.
Hur lång tid tar en reparation?
Det varierar från fall till fall, eftersom vissa problem tar längre tid att lösa än andra. Vissa dagar kan vi lösa det inom en dag och andra gånger tar det lite längre tid. Hos oss är det generellt kort reparationsstid.
Jag vet inte vad som är fel
Inget problem – det kommer vår reparatör att ta reda på under felsökningen. Därefter får du veta vad det kommer att krävas för att lösa problemet och du får ett erbjudande för uppdraget.
Vad kostar en reparation?
Det beror på vad problemet är. Det tar vi reda på genom felsökning. Om det till exempel måste bytas ut några delar i din enhet, kan det finnas en kostnad för det. I så fall kommer du att få reda på det innan vi fortsätter med att reparera din enhet. Kom ihåg att grundläggande hantering ingår vid inlämning i Hvidovre. Vid inlämning på våra andra platser kostar det 200 kr.