GladTeknik har haft hundratals glada och nöjda kunder sedan starten.
Som kund hos GladTeknik löses dina tekniska problem alltid till bästa pris och högsta kvalitet av företagets skickliga och kompetenta tekniker.
Det glada teamet
Tillväxten i antalet kunder sedan GladTeknik grundades har gjort att teamet bakom GladTeknik också har blivit större. Idag kan GladTeknik lösa alla typer av tekniska problem, och det är enbart på grund av teamets kompetenser som företaget idag består av. Läs mer om vårt team här.
När du kontaktar GladTeknik kommer du vanligtvis först att prata med Mathias E. Nielsen eller Marcus A. Bonnevie.
Mathias E. Nielsen är grundaren av GladTeknik och har lång erfarenhet från tidigare jobb i branschen, där han har gjort tusentals reparationer av allt från stationära datorer, bärbara datorer, Surface Pro, robotdammsugare och mer.
När det gäller reparation av Apple-produkter kan Marcus A. Bonnevie hantera vad som helst. Marcus är en Apple-certifierad tekniker och har mer än 8 års erfarenhet av att reparera Apple-produkter från tidigare yrken, där han har arbetat på Danmarks största Apple Authorized Workshop som IT-tekniker.
Båda teknikerna kommer att vägleda dig, så att du får rätt hjälp skräddarsydd för dig.
“När kunden är nöjd, så är vi det också” – Mathias E. Nielsen
Sedan starten har det varit viktigt för företaget att kunderna är glada och nöjda med den service som erbjuds. Därför har GladTeknik fokuserat på att göra denna upplevelse så bra som möjligt med kunden i centrum:
- Kommunikation: När du kontaktar GladTeknik besvaras alltid alla meddelanden, e-postmeddelanden och samtal så snart som möjligt. På GladTeknik är prioriteten att kunden enkelt kan komma i kontakt med en av de anställda om det skulle uppstå några frågor. Dessutom kommer kunden alltid att uppdateras på vägen om all relevant information, detaljer eller andra kommentarer.
- Tillgänglig: Det har varit angeläget att göra GladTeknik lättillgänglig för alla kunder. Därför har företaget idag, förutom verkstäderna, utökat med flertalet inlämningsplatser som är mer centralt belägna. Efter en inlämning kommer en tekniker så snart som möjligt och tar med datorn till en verkstad. Efter att problemet har lösts kommer kunden att kunna hämta sin dator igen på samma plats efter överenskommelse.
- Rätt kvalitet till de bästa priserna: GladTeknik hittar alltid den bästa lösningen för dig till det bästa priset. Detta är en prioritet eftersom många leverantörer på marknaden använder sämre komponenter, vilket på sikt kan leda till andra tekniska problem och därför blir dyrare. Därför använder GladTeknik endast de bästa reparationsdelarna med ett team av skickliga tekniker bakom sig.
Har du tekniska problem som kräver professionell hjälp?
Då är GladTeknik alltid redo att hjälpa dig! Du kan komma i kontakt med GladTeknik genom att ringa +45 41 33 34 35, skicka ett e-postmeddelande till Support@GladTeknik.se eller besöka vår bokningssida här.
Vi har tjänster för både privatkunder och företagskunder
På GladTeknik betjänar vi både privatkunder och företagskunder. Oavsett om du är privatkund eller företagskund kan du förvänta dig service på hög nivå och alltid med ett leende. Vi erbjuder snabba reparationstider, felsökning, fjärrsupport och möjlighet till teknisk support på plats samt hämtning.
Om vi kan hjälpa dig eller ditt företag, kan du kontakta oss här.
Vårt team
Mathias Emil Nielsen
Marcus A. Bonnevie
Henrik Rolf
Rajko P.
Karsten G. Møller
Nikolaj Frøsig
Jonas Müllen
Jens Meyer
Max Hansen
Rasmus J.
Nikolaj Kany
Jeppe Schønbeck
Duncan Jessen-KlixBüll
Oskar Köller
Joshua Kusk
Julius Konge
Tobias Dam
Kasper Lindberg
(REVISOR BECH APS)